
A notte di u 14 di nuvembre, cù u tema "Grazie à voi, vincemu u futuru", una cena di ringraziamentu per l'IPO è a quotazione riescita di Dnake (Xiamen) Intelligent Technology Co., Ltd. (in seguitu chjamata "DNAKE") hè stata tenuta in grande stile à l'Hilton Hotel Xiamen. Più di 400 invitati, cumpresi tutti i livelli di dirigenti guvernamentali, dirigenti è esperti di l'industria, azionisti di a cumpagnia, conti chjave, urganisazioni di media è rapprisentanti di u persunale, si sò riuniti per sparte a gioia di a quotazione riescita di DNAKE.


Capi è invitati distintiAssistendu à u banchettu
I dirigenti è l'invitati distinti chì assistenu à a cena includenuU Signore Zhang Shanmei (Direttore Aggiuntu di u Cumitatu di Gestione di a Zona d'Investimentu Taiwanese di Xiamen Haicang), u Signore Yang Weijiang (Segretariu Generale Aggiuntu di l'Associazione Immobiliare Cinese), u Signore Yang Jincai (Membro Onorariu di l'Accademia Europea di Scienze, Arti è Umanità, Presidente di a National Security City Cooperative Alliance è Segretariu è Presidente di a Shenzhen Safety & Defence Association), u Signore Ning Yihua (Presidente di Dushu Alliance), azionisti di a cumpagnia, sottoscrittore principale, urganizazione di i media, conti chjave è rapprisentanti di u persunale.
A dirigenza di l'impresa include Signore Miao Guodong (Presidente è Direttore Generale), Signore Hou Hongqiang (Direttore è Vice Direttore Generale), Signore Zhuang Wei (Direttore è Vice Direttore Generale), Signore Chen Qicheng (Ingegnere Generale), Signore Zhao Hong (Presidente di a Supervisione, Direttore di Marketing è Presidente di u Sindicatu), Signore Huang Fayang (Vice Direttore Generale), Signora Lin Limei (Vice Direttore Generale è Segretaria di u Cunsigliu), Signore Fu Shuqian (CFO), Signore Jiang Weiwen (Direttore di Fabbricazione).

Firmà lu

Danza di u Leone, chì rapprisenta a furtuna è a benedizione
FolSeguitatu da una magnifica Danza di i Tamburi, una Danza di u Dragone è una Danza di u Leone, u banchettu hà cuminciatu. Più tardi, u Signore Zhang Shanmei (Direttore Aggiuntu di u Cumitatu di Gestione di a Zona d'Investimentu Taiwanese di Xiamen Haicang), u Signore MiaoGuodong (Presidente di DNAKE), u Signore Liu Wenbin (Presidente di Xingtel Xiamen GroupCo., Ltd.) è u Signore Hou Hongqiang (Vice Direttore Generale di DNAKE) sò stati invitati à punteggià l'ochji di u leone, rapprisentendu u novu è maravigliosu viaghju di DNAKE!

△ Danza di i tamburi

△ Danza di u Dragone è Danza di u Leone

△Dot Lion's Eyes di u Signore Zhang Shanmei (primu da a diritta), u Signore Miao Guodogn (secondu da a diritta), u Signore Liu Wenbin (terzu da a diritta), u Signore Hou Hongqiang (primu da a manca)
Crescendu inseme in gratitudine

△ Sr. ZhangShanmei, Direttore Aggiuntu di u Cumitatu di Gestione di a Zona d'Investimentu Xiamen HaicangTaiwanese
À u banchettu, u sgiò Zhang Shanmei, direttore aghjuntu di u Cumitatu di Gestione di a Zona d'Investimentu di Xiamen HaicangTaiwanese, hà spressu e so calorose felicitazioni per u successu di a quotazione in borsa di DNAKE per contu di a Zona d'Investimentu di Haicang Taiwanese. U sgiò Zhang Shanmei hà dettu: "U successu di a quotazione in borsa di DNAKE dà fiducia à l'altre imprese di Xiamen in i mercati di capitali. Spergu chì DNAKE persisterà in l'innuvazione indipendente, si atterrà à l'aspirazione originale è manterrà sempre a passione, purtendu sangue novu à u Mercatu di Capitali di Xiamen".

△ Sr. Miao Guodong, Presidente è Direttore Generale di DNAKE
"Fundata in u 2005, l'impiegati di DNAKE anu passatu 15 anni di ghjuventù è di sudore per cresce gradualmente in u mercatu è sviluppassi in una cumpetizione feroce. L'accessu di DNAKE à i mercati di capitali cinesi hè una tappa impurtante in u prucessu di sviluppu di a cumpagnia, è ancu un novu puntu di partenza, un novu viaghju è un novu impulsu per u sviluppu di a cumpagnia." À u banchettu, u sgiò Miao Guodong, presidente di DNAKE, hà fattu un discorsu emotivu è hà espressu una sincera gratitudine à i grandi tempi è à e persone di diversi settori.

△ Signore Yang Weijiang, Vicesegretariu Generale di l'Associazione Immobiliare Cinese
U sgiò Yang Weijiang, vicesegretariu generale di l'Associazione Immobiliare Cinese, hà dichjaratu in u so discorsu chì DNAKE hà vintu u premiu di "Fornitore Preferitu di e 500 migliori imprese di sviluppu immubiliare di a Cina" per anni consecutivi. A quotazione riescita indica chì DNAKE hè entrata in a corsia rapida di u mercatu di capitali è avarà capacità di finanziamentu è capacità di pruduzzione è di R&S più forti, dunque DNAKE avarà l'uppurtunità di custruisce boni partenariati cù più cumpagnie di sviluppu immubiliare.

△ Sr. Yang Jincai, Sicritariu è Presidente di l'Associazione di Sicurezza è Difesa di Shenzhen
"Una lista riescita ùn hè micca a fine di u travagliu duru di DNAKE, ma u puntu di partenza per novi successi gloriosi. Spergu chì DNAKE cuntinui à affrontà i venti è l'onde è à fà successi prosperi." U sgiò Yang Jincai hà mandatu auguri in u discorsu.

△Cerimonia di lanciu di stock

△Premiu di u Signore Ning Yihua (Presidente di DushuAlliance) per u Signore Hou Hongqiang (Vicedirettore Generale di DNAKE)
Dopu à a ceremonia di lanciu di l'azzioni, DNAKE hà annunziatu a cullaburazione cù Dushu Alliance, a prima alleanza boutique iniziata da e cumpagnie regiunali indipendenti di dispositivi medichi innovativi in Cina, ciò chì significa chì DNAKE mantene una cuuperazione approfondita cù l'alleanza in materia di assistenza sanitaria intelligente.

Quandu u presidente, u sgiò Miao Guodong, hà prupostu un brindisi, e maravigliose prestazioni anu cuminciatu.

△Danza "Vela"

△Prestazione di Recitazione - Grazie, Xiamen!

△Canzona DNAKE

△Sfilata di moda à tema "A Cintura è a Strada"

△Prestazione di batteria

△Prestazione di a banda

△Danza Cinese

△Prestazione di viulinu



Intantu, cù l'estrazione di i premii di a felicità svelati, u banchettu hè ghjuntu à u puntu culminante.Ogni prestazione hè l'affettu di l'impiegati di DNAKE per l'ultimi anni è ancu l'aspettativa di un futuru megliu.Grazie per ogni maravigliosa prestazione per scrive un novu capitulu di u novu viaghju di DNAKE. DNAKE continuerà à travaglià duramente per ghjunghje à novi alture.




