Dapoi l'epidemia di pneumonia causata da u novu coronavirus, u nostru guvernu cinese hà pigliatu misure risolute è energiche per prevene è cuntrullà l'epidemia scientificamente è efficacemente è hà mantinutu una stretta cuuperazione cù tutte e parti. Parechji ospedali di campu specializati d'urgenza sò stati è sò custruiti in risposta à l'epidemia di coronavirus.

Di fronte à sta situazione epidemica, DNAKE hà rispostu attivamente à u spiritu naziunale "L'aiutu vene da tutti l'ottu punti di a bussula per l'unicu locu in bisognu". Cù u spiegamentu di a gestione, l'uffizii di filiale in tuttu u paese anu rispostu è aumentatu a dumanda lucale di epidemie è di forniture mediche. Per una migliore efficienza di u trattamentu è un cuntrollu di a sicurezza, è ancu per l'esperienza di i pazienti di l'uspidali, DNAKE hà donatu dispositivi interfonichi ospedalieri à l'uspidali, cum'è l'Ospedale Leishenshan in Wuhan, l'Ospedale di u Terzu Populu di Sichuan Guangyuan è l'Ospedale Xiaotangshan in a cità di Huanggang.

Un sistema d'interfonu d'uspidale, cunnisciutu ancu cum'è sistema di chjama d'infermiera, pò realizà l'intercomunicazione trà u duttore, l'infermiera è u paziente. Dopu avè assemblatu i dispositivi, u persunale tecnicu di DNAKE aiuta ancu à debugà l'equipaggiu in situ. Speremu chì questi sistemi d'interfonu purteranu servizii medichi più convenienti è veloci à u persunale medicu è à i pazienti.
Dispositivi Interfonichi di l'Ospedale

Debugging di l'attrezzatura
Di fronte à l'epidemia, u direttore generale di DNAKE, Miao Guodong, hà dettu: À u mumentu di l'epidemia, tutta a "gente di DNAKE" travagliarà cù a patria per risponde attivamente à e regulazioni pertinenti emesse da u paese è da u Guvernu Provinciale di Fujian è da u Guvernu Municipale di Xiamen, in cunfurmità cù a ripresa di u travagliu prevista. Mentre facemu un bon travagliu per prutege i dipendenti, faremu u nostru megliu per furnisce assistenza à l'istituzioni mediche pertinenti, è speremu chì ogni "retrogradatore" chì lotta in prima linea torni sanu è salvu. Credemu fermamente chì a longa notte hè vicinu à passà, l'alba hè ghjunta, è i fiori di primavera ghjunghjenu cum'è previstu.



