U 26 di dicembre, DNAKE hè stata onorata cù u titulu di "Fornitore di Grade A di Dynasty Property per l'annu 2019" in u "Banchettu di Ritornu di i Fornitori di Dynasty Property" chì si hè tenutu in Xiamen. U direttore generale di DNAKE, u Signore Miao Guodong, è u direttore di l'uffiziu, u Signore Chen Longzhou, anu assistitu à a riunione. DNAKE hè stata l'unica impresa chì hà vintu u premiu di i prudutti di videocitofonu.

Trofeu

△U Signore Miao Guodong (Quintu da manca), Direttore Generale di DNAKE, hà ricevutu u Premiu
Cuuperazione di quattru anni
Cum'è a marca principale di l'industria immubiliare cinese, Dynasty Property hè stata classificata trà e 100 migliori imprese immubiliarie in Cina per anni consecutivi. Cù l'attività sviluppata in tuttu u paese, Dynasty Property hà dimustratu cumpletamente u cuncettu di sviluppu di "Creà innovazione nantu à a cultura orientale, guidà u cambiamentu in u stile di vita di a ghjente".

DNAKE hà cuminciatu à stabilisce una cuuperazione strategica cù Dynasty Property in u 2015 è hè statu l'unicu fabricatore designatu di dispositivi videocitofonichi per più di quattru anni. Una relazione più stretta porta sempre più prughjetti di cuuperazione.
Cum'è fornitore principale di suluzioni è dispositivi intelligenti per a cumunità, Dnake (Xiamen) Intelligent Technology Co., Ltd. hè specializata in R&S, fabricazione, vendita è assistenza. Dapoi a so creazione in u 2005, a cumpagnia ferma sempre innovativa. Attualmente, i principali prudutti di DNAKE in l'industria di l'interfoni per edifici includenu videocitofoni, ricunniscenza facciale, cuntrollu d'accessu WeChat, monitoraghju di sicurezza, cuntrollu lucale di dispositivi intelligenti per a casa, cuntrollu lucale di u sistema di ventilazione à aria fresca, serviziu multimediale è serviziu cumunitariu, ecc. Inoltre, tutti i prudutti sò interconnessi per furmà un sistema cumpletu di cumunità intelligente.
U 2015 hè statu u primu annu chì DNAKE è Dynasty Property anu iniziatu a cuuperazione è ancu l'annu chì DNAKE hà mantinutu l'innuvazioni tecnologiche. À quellu tempu, DNAKE hà ghjucatu i so vantaghji in R&S, hà applicatu a tecnulugia di scambiu SPC a più stabile in u campu di a cumunicazione telefonica è a tecnulugia TCP/IP a più stabile in u campu di a rete informatica à l'interfonu di l'edificii, è hà sviluppatu una seria di prudutti intelligenti per l'edificii residenziali successivamente. I prudutti sò stati gradualmente utilizati in i prughjetti di clienti immubiliari cum'è Dynasty Property, dendu à l'utilizatori esperienze intelligenti più futuristiche è pratiche.
Ingegnu
Per injectà nove caratteristiche di The Times in l'edificii, Dynasty Property si cuncentra nantu à a satisfaczione di i clienti è furnisce à i clienti residenze chì presentanu l'esperienze pratiche di i prudutti tecnologichi è e caratteristiche di u tempu. DNAKE, cum'è impresa naziunale di alta tecnulugia, tene sempre u passu cù The Times è travaglia inseme cù i nostri clienti è partenarii.
U tìtulu "Fornitore di Gradu A" hè un ricunniscenza è ancu un incuragimentu. In u futuru, DNAKE mantene a qualità di "Fabricazione intelligente in Cina", è travaglia duramente cù un vastu numeru di clienti immubiliari cum'è Dynasty Property per custruisce una casa umanistica cù temperatura, sentimentu è appartenenza per l'utilizatori.









