Banner di Notizie

DNAKE lancia a piattaforma Cloud V1.7.0: Avanzamentu di a cumunicazione intelligente, a sicurezza è a gestione di l'accessu

2025-04-02

Xiamen, Cina (2 d'aprile 2025) - DNAKE, un fornitore principale di videocitofoni è suluzioni per case intelligenti, hè entusiasta di annunzià a liberazione di a so Cloud Platform V1.7.0, un aghjurnamentu d'avanguardia chì introduce nuove putenti funzionalità destinate à ottimizà a cumunicazione, rinfurzà a sicurezza è migliurà a comodità generale di l'utente. Questu ultimu aghjurnamentu sottolinea l'impegnu cuntinuu di DNAKE per trasfurmà a gestione intelligente di l'immobili è furnisce suluzioni innovative sia per i gestori di immobili sia per i residenti.

Nuvola V1.7.0

Punti chjave di a piattaforma DNAKE Cloud V1.7.0

1. Cumunicazione senza interruzioni via u servitore SIP

Cù l'integrazione di u servitore SIP, i monitor interni ponu avà riceve chjamate da e stazioni di porta ancu quandu operanu nantu à diverse rete. Questa svolta garantisce una cumunicazione affidabile in prughjetti à grande scala cum'è resort è edifici d'uffizii, induve a segmentazione di a rete hè essenziale per un'infrastruttura à bon pattu.

2. Trasferimenti di chjama più veloci à l'app mobile via u servitore SIP

Migliurendu l'esperienza di trasferimentu di chjama, a nova aghjurnazione riduce significativamente i ritardi di trasferimentu quandu si trasmettenu chjamate da u monitor internu à l'app di u residente. In i casi induve a stazione di porta hè offline, e chjamate sò rapidamente trasmesse à l'app di u residente via u servitore SIP, assicurendu chì nisuna chjama sia persa. Questa aghjurnazione furnisce una cumunicazione più rapida è più efficiente, eliminendu a necessità di cablaggi supplementari è migliurendu a comodità di l'utente.

3. Accessu à mani libere cù Siri

DNAKE avà supporta i cumandamenti vocali Siri, chì permettenu à i residenti di apre e porte dicendu semplicemente: "Ehi Siri, apre a porta". Questu accessu mani libere garantisce un ingressu sicuru è senza sforzu senza a necessità di interagisce cù un telefunu o di strisciare una carta, ciò chì ne face una suluzione ideale per i residenti occupati in viaghju.

4. Privacy migliorata cù Voice Changer

A sicurità è a privacy sò state aumentate cù a nova funzione Voice Changer in l'app DNAKE Smart Pro. I residenti ponu avà ammuccià a so voce mentre rispondenu à e chjame, offrendu un livellu supplementu di prutezzione contr'à i visitori scunnisciuti.

5. Accessu à l'app Smart Pro per i gestori di pruprietà

Cù l'introduzione di l'accessu Smart Pro per i gestori di pruprietà, u persunale di sicurezza è i gestori di pruprietà ponu avà cunnettassi à l'app per monitorà e chjamate, l'allarmi è l'alerte di sicurezza in tempu reale. Sta funzione assicura tempi di risposta più rapidi è una sicurezza migliorata di l'edifiziu, simplificendu l'operazioni di gestione di pruprietà.

6. Più cuntrollu cù a gestione di e chjave temporanee

U cuntrollu d'accessu tempurale hè statu migliuratu, permettendu à i gestori di pruprietà d'assignà chjave tempuranee à porte specifiche cù restrizioni di tempu è d'usu. Questu livellu di cuntrollu aghjuntu impedisce l'accessu micca autorizatu è rinfurza a sicurezza generale.

Chì vene dopu ?

Guardendu avanti, DNAKE si prepara per dui altri aghjurnamenti eccitanti previsti per esse liberati in i prossimi mesi. E versioni à vene includeranu una interfaccia utente cumpletamente ridisegnata, un supportu di distributori multilivello per reti di vendita più grandi è numerosi altri miglioramenti chì migliureranu ulteriormente a cunfigurazione di u dispositivu, a gestione di l'utilizatori è a funzionalità generale di u sistema.

«Cù Cloud Platform V1.7.0, purtemu a gestione intelligente di e pruprietà à u prossimu livellu», hà dettu Yipeng Chen, Manager di Prodottu in DNAKE. «Questu aghjurnamentu migliora a sicurezza, a connettività è a facilità d'usu, furnendu una sperienza più fluida sia per i gestori di pruprietà sia per i residenti. È simu appena à l'iniziu - state sintonizzati per più innovazioni chì continueranu à furmà u futuru di a vita intelligente».

Per più dettagli nantu à DNAKE Cloud Platform V1.7.0, verificate a nota di liberazione di Cloud Platform nantu àCentru di scaricamentuocuntatta cidirettamente. Pudete ancu fighjà u webinar cumpletu nant'à YouTube per scopre l'ultime funziunalità in azzione:https://youtu.be/zg5yEwniZsM?si=4Is_t-2nCCZmWMO6.

CITA ORA
CITA ORA
Sè vo site interessatu à i nostri prudutti è vulete sapè infurmazioni più dettagliate, cuntattateci o lasciate un missaghju. Vi cuntatteremu in 24 ore.