Banner di Notizie

DNAKE investe strategicamente in iSense Global per accelerà l'innuvazione di e cità intelligenti

2025-11-24

Xiamen, Cina (24 di nuvembre di u 2025) —DNAKE, un fornitore cinese di punta mundiale di suluzioni d'interfonia intelligente, hà annunziatu oghje un investimentu strategicu iniSense Globale, U principale fornitore di Internet di e Cose (IoT) di e cità intelligenti di Singapore.

Sta cullaburazione si stende assai al di là di una cullaburazione finanziaria. Sicondu l'accordu, iSense Global trasferirà e so linee di pruduzzione da i pruduttori terzi à l'installazioni d'avanguardia di DNAKE. Sta mossa permette à DNAKE d'espansione u so portafogliu di prudutti è di diversificà i so flussi di ricavi, mentre permette à iSense di ottene una maggiore efficienza in termini di costi, una scalabilità più rapida è un cuntrollu di qualità miglioratu.

Inseme, e duie cumpagnie svilupperanu inseme suluzioni IoT di prossima generazione in settori chjave cum'è l'assistenza sanitaria, u cuntrollu d'accessu, a sicurezza è u monitoraghju urbanu à grande scala, integrandu l'expertise di DNAKE in hardware è automatizazione di edifici cù i punti di forza di iSense in l'analisi basata nantu à l'IA è l'implementazioni IoT cumplesse.

L'Indice di e Cità Intelligenti 2025 publicatu da a Società Internaziunale per l'Informatica Urbana (ISUI) hà classificatu Manila trà e più basse in u mondu in termini di intelligenza urbana, mettendu in risaltu u bisognu urgente di infrastrutture trasformative. A cullaburazione trà DNAKE è iSense Global hà cum'è scopu di affruntà sta sfida di pettu.

iSense Global domina a rete di illuminazione intelligente di l'Housing Development Board (HDB) di Singapore, catturendu più di l'80% di u mercatu. I so prughjetti offrenu risparmi energetichi impressiunanti - finu à u 70% in i parchi è più di u 50% in l'alloghji publichi.

Cù u settore di e cità intelligenti di Singapore valutatu à 152,8 miliardi di dollari americani è quellu di l'Asia sudorientale previstu di cresce da 49,1 miliardi di dollari americani in u 2024 à 145,8 miliardi di dollari americani in u 2033, sta cullaburazione mette e duie cumpagnie à l'avanguardia di l'innuvazione, guidendu a trasfurmazione digitale sustenibile in tutta a regione.

Christopher Lee, direttore generale di iSense Global, hà cummentatu:

"A cullaburazione cù DNAKE hè un cambiamentu di ghjocu per iSense. A so eccellenza di fabricazione è a so sperienza in u mercatu publicu ci permettenu di scalà più rapidamente, di espandeci internaziunalmente è di piglià prughjetti più grandi è cumplessi. Insemi, accelereremu l'innuvazione di e cità intelligenti à scala mundiale."

Miao Guodong, presidente è CEO di DNAKE, hà aghjustatu:

"Semu entusiasti di furmà sta alleanza strategica cù iSense Global, a cui visione s'allinea perfettamente cù e nostre ambizioni per l'era di e cità intelligenti. Cumbinendu i nostri punti di forza, pudemu ottene un impattu più grande è fà avanzà una vita urbana sustenibile è cunnessa in u mondu sanu."

À PROPOSITU DI DNAKE:

DNAKE (Xiamen) Intelligent Technology Co., Ltd. hè un capu mundiale in suluzioni di interfoni intelligenti è di domotica. Dapoi u 2005, avemu furnitu prudutti innovativi è di alta qualità, cumpresi interfoni IP, piattaforme cloud, sensori intelligenti è campanelli senza filu, à più di 12,6 milioni di famiglie in u mondu. Visitatewww.dnake-global.comper più infurmazioni è seguitate l'aghjurnamenti di a cumpagniaLinkedIn,Facebook,Instagram,X, èYouTube.

CITA ORA
CITA ORA
Sè vo site interessatu à i nostri prudutti è vulete sapè infurmazioni più dettagliate, cuntattateci o lasciate un missaghju. Vi cuntatteremu in 24 ore.