
"3u Cuncorsu di cumpetenze di pruduzzione di u Centru di catena di furnimentu DNAKE", urganizatu in cumunu da u Cumitatu Sindicale di DNAKE, u Centru di Gestione di a Catena di Fornitura è u Dipartimentu Amministrativu, hè statu realizatu cù successu in a basa di pruduzzione di DNAKE. Più di 100 travagliadori di fabricazione di parechji dipartimenti di pruduzzione di videocitofoni, prudutti per a casa intelligente, ventilazione intelligente d'aria fresca, trasportu intelligente, assistenza sanitaria intelligente, serrature di porte intelligenti, ecc. anu assistitu à u cuncorsu sottu a tistimunianza di i dirigenti di u centru di fabricazione.
Hè statu signalatu chì l'articuli di u cuncorsu includenu principalmente a prugrammazione di l'equipaggiu d'automatizazione, a prova di i prudutti, l'imballaggio di i prudutti è a manutenzione di i prudutti, ecc. Dopu à cumpetizioni eccitanti in varie parti, 24 ghjucatori eccezziunali sò stati infine selezziunati. Trà elli, u sgiò Fan Xianwang, u capu di u Gruppu di Produzione H di u Dipartimentu di Fabbricazione I, hà vintu dui campioni di fila.

A qualità di u produttu hè a "ancora di salvezza" per a sopravvivenza è a crescita di una sucietà, è a fabricazione hè a chjave per cunsulidà u sistema di cuntrollu di a qualità di u produttu è custruisce a cumpetitività fundamentale. Cum'è avvenimentu annuale di u Centru di Gestione di a Catena di Fornitura DNAKE, u cuncorsu di cumpetenze hà per scopu di furmà talenti più prufessiunali è qualificati è di pruduce prudutti di più alta precisione verificendu è rinfurzendu di novu e cumpetenze prufessiunali è e cunniscenze tecniche di u persunale di pruduzzione in prima linea.

Durante u cuncorsu, i ghjucatori si sò dedicati à creà una bona atmosfera di "paragunà, amparà, mette si à ghjornu è superà", chì hà fattu pienamente eco à a filusufia cummerciale di DNAKE di "Qualità prima, Serviziu prima".
In u futuru, DNAKE cuntrollerà sempre ogni prucessu di pruduzzione cù a ricerca di l'eccellenza per purtà prudutti di alta qualità è suluzioni cumpetitive à i clienti novi è vechji!





