A SITUAZIONE
Gunes Park Evleri hè una cumunità residenziale muderna situata in a vibrante cità d'Istanbul, in Turchia. Per migliurà a sicurità è a cunvenienza di i so residenti, a cumunità hà implementatu u sistema di videointerfonu IP DNAKE in tutti i locali. Stu sistema d'avanguardia furnisce una suluzione di sicurità integrata chì permette à i residenti di gode di una sperienza di vita senza intoppi è sicura.
A SULUZIONE
U sistema d'interfonu intelligente DNAKE furnisce à i residenti un accessu faciule è flessibile attraversu una varietà di metudi, cumpresi u ricunniscimentu faciale, i codici PIN, e carte IC/ID, Bluetooth, i codici QR, e chjave temporanee è assai di più. Questu approcciu multiforme garantisce una comodità è una tranquillità senza paragone per l'utilizatori. Ogni puntu d'entrata hè dotatu di u DNAKE avanzatu.Stazione di porta Android S615 cù ricunniscenza facciale, chì garantisce un accessu sicuru mentre simplifica i prucessi d'entrata.
I residenti ponu cuncede l'accessu à i visitori micca solu per mezu diMonitor d'internu basatu annantu à Linux E216, tipicamente installatu in ogni appartamentu, ma ancu via uPrufessiunale Intelligenteapplicazione mobile, chì permette l'accessu remotu in ogni mumentu è in ogni locu, aghjunghjendu un livellu supplementu di flessibilità.Inoltre, unStazione maestra 902C-Ahè cumunamente stallatu in ogni stanza di guardia, facilitendu a cumunicazione in tempu reale. U persunale di sicurezza pò riceve aghjurnamenti istantanei nantu à l'eventi di sicurezza o l'emergenze, impegnassi in conversazioni bidirezionali cù i residenti o i visitatori, è cuncede l'accessu secondu i bisogni. Stu sistema interconnessu pò ligà parechje zone, migliurendu e capacità di monitoraghju è i tempi di risposta in tutta a pruprietà, rinfurzendu infine a sicurezza generale.



