A SITUAZIONE
Situatu in Istanbul, Turchia, u prughjettu Nish Adalar Konut hè una grande cumunità residenziale chì copre 61 blocchi cù più di 2.000 appartamenti. U sistema di videocitofonu IP DNAKE hè statu implementatu in tutta a cumunità per furnisce una suluzione di sicurezza integrata, offrendu à i residenti una sperienza di vita faciule è di cuntrollu di l'accessu remotu.
A SULUZIONE
PUNTI PRINCIPALI DI A SOLUZIONE:
BENEFICII DI A SOLUZIONE:
U sistema d'interfonu intelligente DNAKE offre un accessu faciule è flessibile attraversu diversi metudi, cumpresi u codice PIN, a carta IC/ID, Bluetooth, u codice QR, a chjave temporanea è assai di più, dendu à i residenti una grande comodità è tranquillità.
Ogni puntu d'entrata presenta DNAKES215 Stazioni di porta video SIP 4,3”per un accessu sicuru. I residenti ponu apre e porte per i visitori micca solu per mezu di u monitor internu basatu annantu à Linux E216, tipicamente installatu in ogni appartamentu, ma ancu per mezu diPrufessiunale Intelligenteapplicazione mobile, accessibile in ogni locu è in ogni mumentu.
C112 hè statu stallatu in ogni ascensore per migliurà a sicurezza è a funziunalità di i sistemi d'ascensore, ciò chì ne face un aghjuntu preziosu à qualsiasi edifiziu. In casu d'emergenza, i residenti ponu cumunicà rapidamente cù a gestione di l'edifiziu o i servizii d'emergenza. Inoltre, cù C112, a guardia di sicurezza pò monitorà l'usu di l'ascensore è risponde prontamente à qualsiasi incidente o malfunzionamentu.
A stazione maestra 902C-A hè tipicamente stallata in ogni sala di guardia per a cumunicazione in tempu reale. E guardie ponu riceve aghjurnamenti immediati nantu à l'eventi di sicurezza o l'emergenze, impegnassi in una cunversazione bidirezionale cù i residenti o i visitatori, è cuncede li accessu se necessariu. Pò cunnette parechje zone, permettendu un megliu monitoraghju è risposta in tutti i locali, rinfurzendu cusì a sicurezza generale.
Istantanee di successu



