A SITUAZIONE
U prughjettu Kent İncek, un cumplessu residenziale situatu in u core di Ankara, hà recentemente implementatu l'avanzatu di DNAKE.Soluzioni d'interfonia IPper migliurà a sicurità è a cunvenienza per i so198 famiglie in dui blocchiKent Incek offre privilegi in e so strutture suciali è ancu in e so zone verdi, furnendu à i residenti un ambiente di vita sanu chì include una piscina coperta è un centru di fitness.
Effettu di l'imagine
A SULUZIONE
I prudutti interfonichi IP DNAKE sò cuncepiti per risponde à i bisogni in evoluzione di i complessi residenziali muderni, furnendu una gamma di funzioni chì sò à tempu pratiche è faciuli d'utilizà.
À u prugettu Kent İncek, e suluzioni d'interfonu IP di DNAKE sò state integrate in u sistema di sicurezza esistente, chì permette una cumunicazione senza intoppi trà residenti è visitatori. L'interfoni offrenu una qualità audio è video cristallina, assicurendu chì ogni interazione sia chjara è sicura.
Installatu è prontu à aghjurnà l'entrata di a porta, SIP di 4,3 pollicivideocitofonu902D-A9 offre immagini nitide è chjare per e videochiamate è u cuntrollu d'accessu.L'utilizatori ponu navigà senza sforzu attraversu una interfaccia intuitiva, facilitendu esperienze di vita intelligenti è senza intoppi. U dispusitivu offre parechji modi per cuncede l'accessu à u persunale autorizatu, ciò chì ne face una suluzione versatile è efficiente per e pruprietà residenziali. Unu di i principali metudi d'entrata hè a videochiamata, chì permette à l'utilizatori di cumunicà à distanza cù i visitatori è di cuncede o di rifiutà l'accessu in tempu reale.Unu di i principali metudi d'entrata hè a videochiamata, chì permette à l'utilizatori di cumunicà à distanza cù i visitori è di cuncede o di rifiutà l'accessu in tempu reale. Sta funzione garantisce chì solu l'individui autorizati possinu entre in i locali, aghjunghjendu un livellu supplementu di sicurezza à a pruprietà. In più di a videochiamata, u 902D-A9 supporta ancu u cuntrollu d'accessu per mezu di diversi metudi d'autentificazione, cum'è u ricunniscimentu faciale, u codice PIN o a carta RFID. In generale, i metudi d'entrata di u 902D-A9 combinanu una tecnulugia d'avanguardia cù un design faciule d'utilizà, ciò chì ne face una suluzione efficace è pratica per cuntrullà l'accessu à qualsiasi pruprietà.
Mentre a nostra stazione di porta ultramuderna assicura l'entrata di a vostra casa, u nostru 7 pollicimonitoru internuoffre un livellu supplementu di prutezzione. U monitor internu di 7 pollici, cunnisciutu per e so caratteristiche avanzate è u so design elegante, hè statu aduttatu da i pruprietarii di case chì cercanu di migliurà i so sistemi di sicurezza. Cù una risoluzione cristallina in alta definizione è capacità di accessu remotu, questu monitor furnisce una sicurezza cumpleta è una cumunicazione pratica per e famiglie. Inoltre, dopu avè cunnessu u monitor internu à e camere IP, e capacità di monitoraghju è cuntrollu remotu permettenu à l'utilizatori di stà infurmati è di cuntrullà a sicurezza di a so casa.
Un altru cumpunente vitale di u vostru sistema di porta d'entrata hè ustazione maestra902C-A, un centru di cummandu piazzatu nantu à a tavula di a sala di guardia. Elegantemente cuncipitu è custruitu per una facilità d'usu, sta stazione si trova nantu à a tavula di a sala di guardia, pronta à entre in azzione in ogni mumentu. Stu dispusitivu avanzatu ùn solu simplifica u monitoraghju è a gestione di a cumunità, ma offre ancu una pletora di funzioni chì elevanu a prutezzione di a cumunità à u prossimu livellu. Una di e so capacità eccezziunali hè a so capacità di riceve chjamate sia da a stazione di porta sia da u monitor internu. Cù una semplice pressione di un buttone, u gestore di a pruprietà o a persona di sicurezza pò cumunicà facilmente cù i visitatori o l'inquilini. In più di a so capacità di cumunicazione, a stazione principale vi permette ancu di apre e porte à distanza.
A stazione maestra serve cum'è u centru cintrali per a gestione di l'allarmi è di i missaghji. Inoltre, a capacità rimarchevule di stu dispusitivu di integrà si cù 16 camere IP u trasforma in un putente centru di surveglianza, chì furnisce una cuscenza situazionale senza paragone. Cù una vista cumpleta di a cumunità, u gestore di a pruprietà pò tene traccia di parechji lochi simultaneamente, assicurendu una cupertura è una prutezzione cumplete.
U RISULTATU
«Semu entusiasti chì i nostri prudutti d'interfonia IP sò stati scelti per u prugettu Kent İncek», hà dettu u portavoce di DNAKE. «E nostre suluzioni sò cuncepite per furnisce u più altu livellu di sicurezza è cunvenienza, è simu fiduciosi chì risponderanu à i bisogni di i residenti di u prugettu».
L'installazione di i prudutti d'interfonu IP di DNAKE in u prughjettu Kent İncek hè una prova di a crescente dumanda di suluzioni di sicurezza avanzate in Turchia. Cù e suluzioni d'interfonu IP di DNAKE in piazza, i residenti di Kent İncek ponu esse sicuri chì a so sicurezza hè in buone mani. A tecnulugia d'avanguardia ùn solu migliurà a so vita quotidiana, ma furnisce ancu tranquillità, sapendu chì e so case è e so famiglie sò ben prutette.



