A SITUAZIONE
Al Erkyah City hè un novu sviluppu di lussu à usu mistu in u distrettu di Lusail di Doha, in Qatar. A cumunità di lussu presenta edifici ultramoderni à alta altezza, spazii cummerciali premium è un hotel 5 stelle. Al Erkyah City rapprisenta u culmine di a vita muderna è di lussu in Qatar.
I sviluppatori di u prugettu avianu bisognu di un sistema d'interfonu IP à l'altezza di i standard d'elite di u sviluppu, per facilità u cuntrollu d'accessu sicuru è simplificà a gestione di a pruprietà in tutta a vasta pruprietà. Dopu una valutazione attenta, Al Erkyah City hà sceltu DNAKE per implementà un sistema cumpletu è cumpletu.Soluzioni d'interfonia IPper l'edificii R-05, R-15 è R34 cù un totale di 205 appartamenti.
Effettu di l'imagine
A SULUZIONE
Scegliendu DNAKE, Al Erkyah City equipaggia e so pruprietà cù un sistema flessibile basatu annantu à u cloud chì pò esse facilmente scalabile in a so cumunità in crescita. L'ingegneri di DNAKE anu realizatu valutazioni approfondite di i bisogni unichi di Al Erkyah prima di prupostà una suluzione persunalizata utilizendu una cumbinazione di stazioni di porta ricche di funzioni cù camere HD è monitor interni touchscreen di 7 pollici. I residenti di Al Erkyah City puderanu gode di funzioni avanzate cum'è u monitoraghju internu via l'app DNAKE smart life, u sbloccamentu remotu è l'integrazione cù i sistemi d'allarme domesticu.
In questa grande cumunità, alta risoluzione 4.3''videocitofonisò stati stallati in i punti d'accessu chjave chì portanu à l'edificii. U video nitidu furnitu da questi dispositivi hà permessu à u persunale di sicurezza o à i residenti d'identificà visivamente i visitatori chì dumandavanu l'entrata da u videocitofonu. U video d'alta qualità di i citofoni li hà datu fiducia in a valutazione di i rischi potenziali o di u cumpurtamentu suspettu senza avè da salutà personalmente ogni visitatore. Inoltre, a camera grandangulare di i citofoni hà furnitu una vista cumpleta di e zone d'entrata, permettendu à i residenti di tene d'ochju da vicinu l'intorni per una visibilità è una supervisione massime. U pusizionamentu di i citofoni di 4,3'' in punti d'entrata attentamente selezziunati hà permessu à u cumplessu di sfruttà u so investimentu in questa suluzione di sicurezza videocitofonu per un monitoraghju è un cuntrollu d'accessu ottimali in tutta a pruprietà.
Un fattore maiò in a decisione di a cità di Al Erkyah hè stata l'offerta flessibile di DNAKE per i terminali interfonichi interni. U 7'' à prufilu sottile di DNAKEmonitori internisò stati stallati in un totale di 205 appartamenti. I residenti prufittanu di capacità di videointerfonu pratiche direttamente da a so suite, cumprese un display chjaru di alta qualità per a verificazione video di i visitatori, cuntrolli tattili intuitivi attraversu u sistema operativu Linux flessibile, è accessu remotu è cumunicazione via app per smartphone. In riassuntu, i grandi monitor interni Linux da 7'' offrenu à i residenti una suluzione di videointerfonu avanzata, pratica è intelligente per e so case.
U RISULTATU
I residenti truveranu chì u sistema di cumunicazione ferma à l'avanguardia grazia à a capacità d'aghjurnamentu over-the-air di DNAKE. E nuove capacità ponu esse implementate senza intoppi à i monitor interni è i posti di porta senza costose visite in situ. Cù l'interfonu DNAKE, Al Erkyah City pò avà furnisce una piattaforma di cumunicazione interfonica intelligente, cunnessa è pronta per u futuru chì currisponde à l'innuvazione è a crescita di sta nova cumunità.



