A SITUAZIONE
Questu hè un vechju quartieru residenziale situatu in Nagodziców 6-18, Pulonia, cù 3 cancelli d'entrata è 105 appartamenti. L'investitore vole ristrutturà a pruprietà per migliurà a sicurezza di a cumunità è elevà l'esperienza di vita intelligente di i residenti. Una di e sfide principali in questa ristrutturazione hè a gestione di u cablaggio. Cumu pò u prugettu minimizà i disagi per l'occupanti di l'edifiziu è riduce l'impattu nantu à l'attività quotidiane di i residenti? Inoltre, cumu si ponu mantene bassi i costi per rende a ristrutturazione più attraente ecunomicamente?
A SULUZIONE
PUNTI PRINCIPALI DI A SOLUZIONE:
BENEFICII DI A SOLUZIONE:
DNAKEservizii d'interfonia basati in nuvolaeliminanu a necessità di infrastrutture hardware costose è costi di manutenzione assuciati à i sistemi interfonichi tradiziunali. Ùn avete micca bisognu d'investisce in unità interne o installazioni di cablaggio. Invece, paghete per un serviziu basatu annantu à l'abbonamentu, chì hè spessu più accessibile è prevedibile.
A cunfigurazione di u serviziu interfonicu basatu annantu à u cloud di DNAKE hè relativamente più faciule è più rapida paragunata à i sistemi tradiziunali. Ùn ci hè bisognu di cablaggi estensivi o installazioni cumplicate. I residenti ponu cunnette si à u serviziu interfonicu aduprendu i so smartphones, rendendulu più convenientu è accessibile.
In più di u ricunniscimentu faciale, u codice PIN è a carta IC/ID, ci sò ancu parechji metudi d'accessu basati nantu à l'app dispunibili, cumprese chjamate è sbloccamentu di l'app, codice QR, chjave temporanea è Bluetooth. A residenza pò gestisce l'accessu da ogni locu in ogni mumentu.
Istantanee di successu



