A SITUAZIONE
L'edifiziu, custruitu in u 2005, hè custituitu da trè torri di 12 piani cù un totale di 309 unità residenziali. I residenti anu avutu prublemi cù u rumore è u sonu pocu chjaru, chì impediscenu una cumunicazione efficace è portanu à frustrazione. Inoltre, ci hè un bisognu crescente di capacità di sbloccamentu remotu. U sistema esistente à 2 fili, chì supporta solu e funzioni di l'interfonu basicu, ùn riesce micca à risponde à i bisogni attuali di i residenti.
A SULUZIONE
PUNTI PRINCIPALI DI A SOLUZIONE:
BENEFICII DI A SOLUZIONE:
DNAKESoluzione interfonica IP à 2 filisfrutta u cablaggio esistente, ciò chì permette un prucessu d'installazione più rapidu è più efficiente. Sta suluzione aiuta à evità i costi assuciati à u novu cablaggio è à u ricablaggio estensivu, mantenendu bassi i costi di u prugettu è rendendu a ristrutturazione più attrattiva economicamente.
USistema di Gestione Centrale (CMS)hè una suluzione software in situ per a gestione di sistemi di videocitofonia via LAN, chì hà migliuratu assai l'efficienza di i gestori di pruprietà. Inoltre, cù u902C-Astazione principale, i gestori di pruprietà ponu riceve allarmi di sicurezza per piglià azzioni immediate, è apre e porte à distanza per i visitatori.
I residenti ponu sceglie a so unità di risposta preferita secondu i so bisogni. L'opzioni includenu monitori interni basati nantu à Linux o Android, monitori interni solu audio, o ancu servizii basati nantu à l'app senza un monitor internu fisicu. Cù u serviziu cloud di DNAKE, i residenti ponu apre e porte da ogni locu, in ogni mumentu.
Istantanee di successu



