A SITUAZIONE
Dickensa 27, un cumplessu residenziale mudernu in Varsavia, Pulonia, hà cercatu di migliurà a so sicurità, a cumunicazione è a cunvenienza per i residenti attraversu suluzioni d'interfonu avanzate. Implementendu u sistema d'interfonu intelligente di DNAKE, l'edifiziu offre avà una integrazione di sicurità di primu livellu, una cumunicazione senza intoppi è una sperienza d'utilizatore elevata. Cù DNAKE, Dickensa 27 pò offre à i so residenti tranquillità è un cuntrollu d'accessu faciule.
A SULUZIONE
U sistema d'interfonu intelligente DNAKE hè statu integratu senza intoppi cù e funzioni di sicurezza esistenti, furnendu una piattaforma di cumunicazione intuitiva è affidabile. A tecnulugia di ricunniscenza faciale è u monitoraghju video assicuranu chì solu e persone autorizate entrenu in l'edifiziu, mentre chì l'interfaccia faciule da aduprà aiuta à simplificà l'operazioni di sicurezza. I residenti godenu avà di un accessu rapidu è sicuru à l'edifiziu è ponu gestisce facilmente l'accessu di l'ospiti à distanza.
BENEFICII DI A SOLUZIONE:
Cù u ricunniscimentu faciale è u cuntrollu d'accessu video, Dickensa 27 hè megliu prutettu, permettendu à i residenti di sente sicuri è prutetti.
U sistema permette una cumunicazione chjara è diretta trà i residenti, u persunale di l'edifiziu è i visitori, migliurendu l'interazioni di ogni ghjornu.
I residenti ponu gestisce l'entrata di l'ospiti è i punti d'accessu à distanza cù u DNAKEPrufessiunale IntelligenteApp, chì furnisce una maggiore flessibilità è comodità.
Istantanee di successu



